UVOĐENJE ISO 9001 SISTEMA MENADŽMENTA KVALITETOM

 

Međunarodna organizacija za standardizaciju (ISO) uspostavila je standard ISO 9001, koji definiše zahteve sistema menadžmenta kvalitetom. Identity solutions je u mogućnosti je da Vam pomogne da implementirate ovaj standard u svom poslovanju.

ISO 9001 je jedini standard u poslovnom okruženju koji se koristiti za sertifikaciju Sistema menadžmenta kvalitetom, za koji međunarodna certifikaciona tela izdaju sertifikate o usaglašenosti. Ovi sertifikati su dokaz da sertifikovana organizacija ima efikasan sistem kojim postiže:

• zadovoljstvo korisnika i ispunjavanje njihovih zahteva,
• efikasnost i kontinuitet u primeni zahteva standarda ISO 9001,
• verodostojnost u ispunjavanje zakonskih, ugovornih i drugih preuzetih obaveza,
• poverenje tržišta u kvalitet proizvoda/usluga.






Primena standarda ISO 9001 ne predstavlja zakonsku obavezu, ali je tržišno uslovljena i u većini slučajeva se podrazumeva. Organizacije u Srbiji se najčešće susreću sa zahtevom da primene standard ISO 9001 prilikom izvoza i uspostavljanja saradnje ili partnerstva sa inostranim organizacijama, dok je sve češće ovaj zahtev prisutan i kao uslov za učešće na javnim nabavkama (tenderima) i konkursima kod investicionih fondova i drugih ustanova koje podstiču razvoj.

 

U organizacijama koje primenjuju zahteve standarda ISO 9001, menadžment može da se posveti u potpunosti svom primarnom zadatku: razvoju strategije, pronalaženju novih poslovnih ideja i mogućnosti, unapređenju kvaliteta, analizi tržišnih uslova poslovanja i razvoju novih proizvoda i usluga

< nazad na privredni sektor

> reference